Menu
Your Cart

LIvrare si retur

LIVRARE & RETUR


Livrarea comenzilor se face in aproximativ 24/48h prin curier rapid. Comenzile plasate pana in ora 14.00 sunt expediate din Magazinul Crissa in aceeasi zi si vor ajunge la destinatie cel mai probabil in a doua zi lucratoare!

Comenzile cu valoare mai mare de 119 lei beneficiaza de transport gratuit oriunde in Romania! Comanda minima este de 50 lei, iar costul transportului prin curier este de 15 lei.


Modalitatile de plata pot fi rambursul, respectiv plata comenzii la primire, sau plata online, folosind un card de credit/debit. Plata se va realiza in cadrul unei platforme sigure, MobilPay, cu care lucreaza companiile mari din Romania.

Returnarea produselor se va face conform OUG nr 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014, prin completarea formularului de retur de pe site. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile.
- pentru comenzile achitate ramburs/card bancar -> prin virament bancar;

In cazul in care clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Suma returnata constituie contravaloarea produselor reprimite in magazin si va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. In cazul in care un produs comandat de catre cumparator nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul sau contravaloarea bunului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

In situatiile in care, urmare a unor disfunctionalitati ale siteului sau a unor erori umane, pretul afisat pe site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la pretul derizoriu si ca atare nu poate fi incheiat un contract valid intre vanzator si cumparator, iar produsele afectate nu vor fi livrate si/sau furnizate. Vanzatorul va informa cu promptitudine cumparatorul asupra pretului corect in eventualitatea aparitiei unor asemenea situatii.

Returnarea produselor se va face in ambalajul original, fara semne de modificari sau uzura (loviri, zgarieturi, orice fel de deteriorare a produsului). Costul transportului este suportat de catre client, coletul fiind expediat catre magazine prin orice firma de curierat, cu mentiunea sa fie colet cu verificare la primire. Returnarea contravalorii produsului returnat se va face de catre Magazinul Crissa intr-un cont in cont, al carui IBAN va fi specificat de catre client in formularul de retur, prin virament bancar, nu mai devreme de receptionarea coletului retur. Coletele cu ramburs nu sunt acceptate ca retur.

Cookies
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență.